فرانش

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام هواییتم

Download New Music Mehraad Jam – Havaeitam

ترانه سرا و آهنگساز: مهراد جم, تنظیم کننده: مسعود جهانی

مهراد جم هواییتم دانلود آهنگ هواییتم مهراد جم

 

متن آهنگ هواییتم مهراد جم

────♩♩/♫/♩♩────
داره بارون میزنه نم نم … »
خیابونا چه سردن … »
دارم از اون کوچه رد میشم
که تورو توش گمت کردم … »
♩——♩
خالیه دستم … »
منو ببین چه خستم
وای اگه نباشی … »
میگیره نفسم … »
♩——♩
من هواییتم ، خودت میدونی بی شک … »
خسته ام دیشب
ولی صبحا به امید تو از خواب پا میشم … »
زدی آتیشم
آره دارم دور میشم ، من هواییتم هی … »

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • علی مهتابی فام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی